مختصری از گزارش تخصصی :
این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.
گزارش تخصصي افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ کلمات زیست شناسی با استفاده از جدول کلمات
چکیده
در آموزش زیست شناسی درقرن حاضر تاکید بر یادگیری(و نه تدریس ) است. روش تاکید بر یادگیری یک روش دانش آموز محور است و هدفش ارتقا بخشیدن به عمق یادگیری است. در این الگو،مبنااین قاعده کلی آموزش است که می گوید یادگیری باید توسط خود دانش آموز با روشهای مفرح،سرگرم کننده ودرعین حال دارای اهداف علمی صورت گیرد.دیدگاههای دانش آموزمحور با مقاومت معلمان،شاگردان ومدیران آموزشگاه ها مواجه خواهد شد وبایدآنهارا برای این روش آماده کرد.درثانی برای این روش داشتن محتوای درسی قوی لازم است.دانشمندان پیشنهادمیکنندکه آموزش مبتنیدرصورتی که دربرنامه آموزشی دانش آموزان گنجانده شودراهی موثر برای ایجاد انگیزه های لازم دربکار گیری روش های جدید آموزش زیست شناسی است.روش سخنرانی اکنون درآموزش علوم چندان موردتوجه نمی باشددلایل متعددبرای این گفته مطرح می شود، در این روش اولاشاگرد ک موجو انفعالی محض است ومجبوراست فقط گفته های معلم را یاد بگیرد.دو ما باروش سخنرانی بویژه دانش زیست شناسی که یک علم بسیاربزرگ وبا یر شاخه های فراوان است به صورت “کوهی از مشکلات” جلوه می کند. و این مشکلی دیگری را ایجاد می کند
مقدمه
زیستشناسی از علوم طبیعی و دانش مربوط به مطالعه جانداران زنده است. این دانش به بررسی ویژگیها و رفتار سازوارهها، چگونگی پیدایش گونهها و افراد، و نیز به بررسی برهمکنش جانداران با یکدیگر و محیط پیرامونشان میپردازد. زیستشناسی شامل موضوعات وسیعی است که دارای تقسیمبندی بسیاری از مباحث و رشتههای مختلف است. از جمله مهم ترین موضوعات آن عبارت از پنج اصل بههموابسته است که میتوان آنها را اساس زیستشناسی مدرن نامید
1- سلولها به عنوان واحد اصلی حیات هستند
گزارش تخصصي افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ کلمات زیست شنا
گزارش تخصصي افزایش توانایی دانش آموزان در حفظ کلمات زیست شنا
نظرات شما عزیزان: